Standardy kvality SAS

Poskytování služby SAS se řídí Manuálem sociálně aktivizační služby zpracovaným dle metodického pokynu „Zavádění standardů kvality sociálních služeb do praxe“ .

Složky obsahu Manuálu standardů kvality Sociálně aktivizační služby CPNRP, kterými se služba SAS řídí, jsou pečujícím osobám k nahlédnutí na vyžádání.

Manuál obsahuje:

  1. Cíle a způsoby poskytování sociálních služeb
  2. Ochrana práv osob
  3. Jednání se zájemcem o sociální službu
  4. Smlouva o poskytování sociální služby
  5. Individuální plánování průběhu sociální služby
  6. Dokumentace o poskytování sociální služby
  7. Stížnosti na kvalitu nebo způsob poskytování sociální služby
  8. Návaznost poskytované sociální služby na další dostupné zdroje
  9. Personální a organizační zajištění sociální služby
  10. Profesní rozvoj zaměstnanců
  11. Místní a časová dostupnost poskytované sociální služby
  12. Informovanost o poskytované sociální službě
  13. Prostředí a podmínky
  14. Nouzové a havarijní situace
  15. Zvyšování kvality sociální služby

 

Aktuální znění Manuálu k realizaci služby je taktéž k dispozici prezenčně na pobočkách CPNRP v Ústí nad Labem a v Litoměřicích